| Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. | |
|
|
Auteur | Message |
---|
Beth First Class & Fancy Free, I'm High Society. So High Like Cleopatra, Joan of Arc, or Aphrodite.
• A EMMÉNAGÉ LE : 11/04/2008 • MESSAGES : 2040 • ÂGE : 36 • LOCALISATION : The Saint Gervais • I-POD : Clandestins • HUMEUR : Hystérique
CONTACTS... ...& DIRTY LITTLE SECRETS:
| |
| |
Invité Invité
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Jeu 8 Avr - 14:54 | |
| Sublime vidéo Limite on dirait que les scènes ont été faite sur mesure pour Degrassi ! |
|
| |
Barbie ★ Lil Cupcake Princess ☆ A Chaotic & Beautiful Wonderland.
• A EMMÉNAGÉ LE : 04/12/2008 • MESSAGES : 779
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Jeu 8 Avr - 15:06 | |
| Ouaiis ! Elodie comme d'habitude, CAAANON ! |
|
| |
Cruz Sex Bomb and Wheels ² : I'm your main target come and help me ignite ow
• A EMMÉNAGÉ LE : 17/04/2008 • MESSAGES : 2399 • LOCALISATION : Degrassi • I-POD : Haunted - Evanescence • HUMEUR : Redoutable
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Mar 13 Avr - 13:47 | |
| Je me lasse pas de la vidéo ^^ |
|
| |
Beth First Class & Fancy Free, I'm High Society. So High Like Cleopatra, Joan of Arc, or Aphrodite.
• A EMMÉNAGÉ LE : 11/04/2008 • MESSAGES : 2040 • ÂGE : 36 • LOCALISATION : The Saint Gervais • I-POD : Clandestins • HUMEUR : Hystérique
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Mer 21 Avr - 16:27 | |
| Tu te lasses pas de Chloé, vilain garçon ! |
|
| |
Cruz Sex Bomb and Wheels ² : I'm your main target come and help me ignite ow
• A EMMÉNAGÉ LE : 17/04/2008 • MESSAGES : 2399 • LOCALISATION : Degrassi • I-POD : Haunted - Evanescence • HUMEUR : Redoutable
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Jeu 22 Avr - 22:23 | |
| C'est de Beth que je me lasse pas (a) |
|
| |
Charlie Perfect Like A Diamond Princess :: I'm just a little Bossy.
• A EMMÉNAGÉ LE : 02/05/2008 • MESSAGES : 1699 • LOCALISATION : Au sommet. • I-POD : Bossy - Lindsay Lohan • HUMEUR : Exécrable. Vous vous attendiez à quoi ? Lesbienne, peut-être ?
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Dim 17 Aoû - 13:31 | |
| |
|
| |
Craig ...They Tried to Make Me go to Rehab, I Wont Go, Go, Go...
• A EMMÉNAGÉ LE : 13/04/2008 • MESSAGES : 117
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Mar 19 Aoû - 4:04 | |
| - Spoiler:
Inceeeeeste lol lol
Je peux pas m'empêcher de les trouver beaux les raisons belles (j'ai tout le lu mais je me souviens de post sympa comme la première fois de Cruz mais ce couple reste quand même dingue j'ai envie qu'ils soient ensembles mais c'est pas logique enfin je sais pas si vous comprenez |
|
| |
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Mar 9 Sep - 19:28 | |
| Cruz Oui oui on te comprend Craiguounet ... y'a pas plus beau couple à Degrassi |
|
| |
Charlie Perfect Like A Diamond Princess :: I'm just a little Bossy.
• A EMMÉNAGÉ LE : 02/05/2008 • MESSAGES : 1699 • LOCALISATION : Au sommet. • I-POD : Bossy - Lindsay Lohan • HUMEUR : Exécrable. Vous vous attendiez à quoi ? Lesbienne, peut-être ?
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Mar 9 Sep - 19:29 | |
| Mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiine <3 |
|
| |
Barbie ★ Lil Cupcake Princess ☆ A Chaotic & Beautiful Wonderland.
• A EMMÉNAGÉ LE : 04/12/2008 • MESSAGES : 779
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. Jeu 29 Mar - 16:12 | |
| |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. | |
| |
|
| |
| Cruz & Beth = Crueth Intentions The Fanclub - What you can't have, you can't resist. | |
|